2011. április 25., hétfő

2011.április 9. Terület és ügyességi tréning

Rettenetes szélviharban de teljes gőzzel vetettük bele magunkat a tréningbe.
Jasminnak 2x 4 személy keresése volt. A gyakorlás most arra irányult hogy a kutyákat tovább előre irányítsuk miközben a már megtalált személytől jönnek visszafelé.Én középen állok a kutyával. jobb és bal oldalon szimmetrikusan helyezkednek el a személyek de távolodva egymástól, amikor a kutya jelzi az elsőt és hívom vissza amikor odaér már küldöm is tovább, majd haladok előre miközben ő még a személy jelzi, ezután keresztbe fut felém és küldöm tovább de ekkor ott maradok és amikor jön felém ismét tovább küldöm (na ez lehet nem volt érthető majd lesz videó és akkor majd bebiggyesztem ide). 
Első körben az okos agyammal nem fogtam fel hogy nekem előre is kéne haladni és a kutyát megállás nélkül tovább küldeni :D (igazából akkora szél volt hogy a felét nem hallottam) így megálltam egy ponton és a kutyát végig küldözgettem a személyekhez (először balra majd jobbra majd megint balra és végül jobbra) Jasmin annyira lendületében volt én így még nem láttam izomból személyhez futni, és ahova mutattam irányba ő oda ment.:) Második körben már jól csináltam ahogy fent is írtam. Számomra megint bebizonyította Jasmin hogy akar és imád dolgozni!


Aztán volt még ügyességi pálya, előreküldés és tovább előre küldés gyakorlása.


Sidney terület munkájával is meg voltam elégedve, személyhez érkezés után azonnal kapcsol és már egész jól több esetben is fekve jelezte a személyt és nem volt hátra tolatás. Majd neki is előreküldés és egy kis asztal gyakorlás volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése