2011. szeptember 8., csütörtök

Augusztus

Az elmaradt augusztus pótlása, ez amolyan nyugodt hónapra sikeredett.


2011.08.06 Pumukli nálunk nyaralt

Viki (húgom) kutyája nálam töltött 1 hetet nyaralás címszó alatt hogy egy kicsit foglalkoztassuk szegényt mert nagyon unatkozik lent vidéken. Egy nagy népligeti sétával kezdtünk, Én Viki Pumi és Sidney. Készítettem néhány képet róluk:





2011.08.07 Kraft agility kupasorozat II. forduló
Pumit magammal vittem a versenyre hogy szokja a nyüzsit és agyilag is elfáradjon egy kicsit a sok új ingertől merthogy rengeteg energiával rendelkezik a drága. Amikor volt egy kis időm frisbeeztem vele és gyakoroltam vele néhány fordítást akadályokon. Őstehetség :)))











2011.08.13 Kathy Miller and Ruckus Challenge frisbee verseny Vecsés

Jasminnal indultam kezdő távolságiban és Gál Zsuzsával páros távolságiban ahol az ő kutyái voltak a főszereplők Bosco és Nicolas.
Jasminnal 7. helyen végeztük (16 induló volt)
Párosban Zsuzsával 8. helyen végeztünk (23 indulóból) Bosco kutyájával. Nicolas nevü ebzetével pedig sajnos csak a 17. helyen zártunk. Na de majd legközelebb sikerül az jobban is. Egész nap jókat beszélgettünk, ettünk és frisbeeztünk :)


2011.08.20 Tárnoki mentőkutyás bemutató
Sidney volt ismét a soros a fegyelmező feladatok bemutatásánál. Jasminnak pedig a kedvenc rész jutott, a személyjelzés. Mindkét kutya szépen teljesítette amit kellett. Bemutató után modellkedésre "kényszerítettük" az ebeket. :)





http://gallery.site.hu/u/Szilvi_es_picurka/Seta/tarnok20110820/


2011.08.29 Jasmin trimmelés
Nem bírtam tovább nézni hogy nyár közepén 100kiló szőre van a kutyámnak így szépen nekiálltam megtrimmelni


Csini "kopasz" Jasmin :)





Természetesen ebben a hónapban is tovább mélyültünk az agility rejtelmeibe Sidneyvel. Készültek videók egyszer biztos lesz valami kis összeállítás hogyan is haladunk.


                          


                         És a végére néhány kép amik augusztusban készültek:














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése